26.11.2011

Disclaimer:

                    Jeg har ingen formening om hvor jeg vil med denne bloggen. Jeg har ikke store planer om å skrive om hverken monokler, natthus eller basilisker, selv om det kan komme til å skje. Jeg abonnerer på Klassekampen og kjøper Dagbladet og VG occasionally kun for å ha grunnlag på at jeg ikke kan fordra dem. Jeg er politisk interessert, men kjenner ikke meg selv godt nok til å være politisk aktiv. Jeg blei nå fast bestemt for å starte hver setning med ordet 'Jeg', selvom jeg ikke liker ordet. Jeg vil ikke at alt skal handle om meg, selv om jeg liker å bli sett. Jeg har veldig rødt hår, for å understreke forrige statement. Jeg bruker mye engelsk i norsken min. Jeg liker musikk. Jeg er helt forjævlig på å formulere meg skriftlig. Jeg er egentlig ganske lei av å snakke om meg selv. Jeg tror ikke dét lover godt for bloggen? Jeg får vel slutte med å si "Hei. Hvordan går det med deg?"

Jeg liker Disney, sånn btw. Jeg liker også Clopin og barter.

4 kommentarer:

  1. Gratulerer med ny blogg. Dette blir spennende!

    SvarSlett
  2. Ah, tusen takk c: Jo'a, blir spennende å se åssen det går!

    SvarSlett
  3. JEG har det sånn noenlunde bra, thank you for askiing! 8D
    Hvordan går det med deg da? c':
    Og YAY til blogg!

    SvarSlett
  4. YAY for å ha det bra! Og YAY for... ting?
    Jeg lever c':

    SvarSlett