28.12.2011

30 dagers bokutfordring

Source: we heart it
Dag 01 - Den beste boken jeg leste i fjor
Dag 02 - En bok jeg har lest mer enn to ganger
Dag 03 - Min favorittserie
Dag 04 - Min favorittbok i min favorittserie
Dag 05 - En bok som gjør meg glad
Dag 06 - En bok som gjør meg trist
Dag 07 - Den mest undervurderte boken
Dag 08 - Den mest overvurderte boken
Dag 09 - En bok jeg ikke trodde jeg ville like, men endte opp med å elske
Dag 10 - Min favorittklassiker
Dag 11 - En bok jeg hatet
Dag 12 - En bok jeg pleide å like, men som jeg ikke liker lenger
Dag 13 - Min favorittforfatter
Dag 14 - Min favorittbok fra min favorittforfatter
Dag 15 - Beste mannlige karakter
Dag 16 - Beste kvinnelige karakter
Dag 17 - Mitt favorittsitat fra min favorittbok
Dag 18 - En bok som skuffet meg
Dag 19 - En bok som ble til film
Dag 20 - Beste romantikkbok
Dag 21 - Beste bok fra barndommen
Dag 22 - Den beste boken jeg eier
Dag 23 - En bok jeg har ønsket å lese lenge, men fortsatt ikke har lest
Dag 24 - En bok jeg ønsker flere hadde lest
Dag 25 - Kn karakter jeg kan relatere til
Dag 26 - En bok som fikk meg til å endre mening om noe
Dag 27 - Den mest overraskende avslutningen
Dag 28 - Favorittittel
Dag 29 - En bok alle hatet, men som jeg likte
Dag 30 - Boken jeg liker best av alle

source: The Philosopher

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar